Nowa seria: "Chłopak z klasą". Zapraszam!

wtorek, 18 grudnia 2012

Rurki a chłopak

Ten temat dostałem na jednym z for internetowych, postanowiłem więc trochę go rozwinąć, i rozwiać wątpliwości wielu chłopaków co do zakupu spodni zwanych rurkami.

W Polsce założone przez chłopaka budzą sporo kontrowersji. Pamiętaj, że rurki to spodnie dopasowane, a nie obcisłe jak mówią niektórzy.
Zresztą w naszym kraju niestety mężczyzna ubierający się modnie i elegancko zawsze będzie przeszkadzał "dresom", którzy to przypisują te spodnie homoseksualistom. Jest to absolutna nieprawda.

Rozwiewając pierwszy mit który ogólnie krąży w internecie one nie uciskają tam gdzie myślisz, mają po prostu zwężane nogawki, nie są jak się z pozorów wydaje krępujące.

Niestety nie pasują na każdego mężczyznę (PODKREŚLAM DLA WSZYSTKICH HEJTERÓW). Dobrze wyglądają na osobach szczupłych. Do tego osobom niskim i średnio wysokim dodadzą kilka centymetrów. Wspaniale prawda?

Pamiętaj o tym aby przymierzając spodnie tego typu sprawdzić czy nie będą cię nigdzie krępować. Zegnij się, włóż coś do kieszeni. Jeśli wszystko jest ok udaj się do kasy, jeśli nie zmień rozmiar.

Rurki świetnie komponują się z trampkami.

W tym artykule nie chciałem nikogo obrażać, a pokazać że ludzie którzy wyrobili sobie negatywną opinię o tych spodniach mylą się.

8 komentarzy:

  1. Faktycznie,faceci w rurkach podobają mi się bardziej niż ci w dresach i jeansach.Będę zaglądać częściej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę zgodzić się z osobą u góry :3 Faceci w rurkach są o wiele lepsi :D Wpadnę jeszcze ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy temat, i uważam tak samo jak Ty :) czytam właśnie starsze wpisy,bo mnie zaciekawiło :)

    to ja : http://seeing-is-believing.blog.pl/ ale jakoś normalnie podpisać się nie mogę :DD

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uważam że chłopak w rurkach wygląda fajnie nie wiem czemu niektórzy mają z tym problem . Fajny blog
    Zapraszam do siebie
    http://opowiadambajkii.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem chłopak powinien ubierać się w to co lubi nie bacząc na reakcje innych. Szczerze, wiele dziewczyn bardzo lubi kiedy chłopak ubiera się w rurki, ale tak jak już wspomniałeś nadal będzie komentowany przez "dresów", bo oni uważają, że inny styl to czyste głupstwo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog, nawet dla dziewczyn ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezłe a nawet lepiej napewno tu jeszcze wejdę.Fajnie by było gdy byś Łukasz napisał o tych fryzurach i najlepiej o ciuchach do szkoły .Przydało by mi sie to trzeba jakoś wyglądać w szkole .Ale o rurkach było super !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja nie lubię facetów w rurkach (No może niektórym pasują). Po prostu mi się to nie podoba... :-/ ale chinosy z następnego posta uwielbiam. Myślę, że są bardziej męskie.
    Bo wiele jest też dziewczyn, które lubią kiedy ubrania damskie i męskie znacznie się różnią.

    OdpowiedzUsuń