Nowa seria: "Chłopak z klasą". Zapraszam!

niedziela, 14 kwietnia 2013

Bejsbolówki znowu wracają

Tak to prawda. Popularna w ostatnim sezonie kurtka kojarzone z amerykańskimi szkołami znowu powraca na nasze ulice, jednak z pewnymi zmianami, a są nimi rękawy wykonane z innego materiału niż cała kurtka, najczęściej ze skóry.




Jak zawsze bejsbolówka świetnie pasuje do jeansowych spodni i bluzy, dołożone do niej sportowe buty, oraz okulary które miejmy nadzieję już wkrótce będą przydatne, bo za oknem pojawi się więcej wiosny, będą tworzyły świetną stylizację wiosenną.

Moją propozycją wiosennej stylizacji z użyciem bejsbolówki będzie:


Kurtka - asos.com, bluza, spodnie - c&a, buty - zara, okulary - aviator














Oczywiście zachęcam cię do poszukiwania swoich pomysłów i tworzenia własnych stylizacji :)

Dziękuję za wszelkie komentarze. One mobilizują mnie do pracy.

4 komentarze:

  1. Moda męska - jestem byłą modelką, także od razu blog przypadł mi do gustu. Cieszę się, że facet interesuje się takimi sprawami i przywiązuje wagę do swoich ubrań. Pamiętaj, że jesteś jedną z osób, które inspirują i nigdy nie słuchaj tego, co mówią inni; bądź indywidualistą. Oby tak dalej, pozdrawiam ; )
    governments-dime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog ;3

    Obserwujemy ? ♥

    gifura-gifuraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestę chłopakiem i nie interesuję się modą, jednak będę zaglądał od czasu do czasu. Może zainspiruję się! Tymczasem wpadnij na mojego bloga muzycznego:

    thext.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł na tego bloga ! Na pewno wpadnę jeszczę chociaż jestem dziewczyną xD

    OdpowiedzUsuń